maanantai 12. lokakuuta 2015

Snäpätisnäp

_MG_0178-1 _MG_0189-1 _MG_0227-1

Loppukesästä kuvausintoni palatessa käytiin Maijun kanssa räpsimässä muutamat kuva. Näitä on muuten sitten tulossa kovasti lisää myöhemmin hehe.

Mut hei mulla olis teille asiaa Snapchatistä. Oon kyllä omistanu moisen sovelluksen jo pitemmän aikaa, mutten ole laittanut sitä julkiseksi, koska
A) En oo himokäyttäjä. My Storyyn laitan vaan silloin tällöin jotain, enkä tiiä onko nekään jutut niin hirveän järkeviä haha.
B) Mun nimimerkki. Se hämmentää kaikki. Kaikkien reaktio on nauru, ja sen jälkeen kysymys "Miksi?"

Noh, mutta muutama teistä on sitä kysellyt mun snapchattiä niin mietin että miksi ei. Eli tosiaan jos kiinnostaa seurata meikää snäpissä niin nimimerkki on liikennevalo. Kyllä. Liikennevalo... Ai miksi? Koska kaikki Sanniin liittyvät nimimerkit oli varattuja ja aattelin että laitan nyt vaan jonkun nimimerkin ja vaihdan sen myöhemmin. Noh, sitten huomasin että sitä tosiaan ei voi vaihtaa myöhemmin...
Ja älkää kysykö miksi just liikennevalo. Ei mitään hajua mistä se tuli.

Hauskaa päivän jatkoa ja nähdään snäpissä terkuin liikennevalo!

6 kommenttia:

  1. Sama ongelma ton nimen kans. Ei sitten vaihdeta normaaliksi :D

    VastaaPoista
  2. Voiko/saako sulle laittaa snäppiä jos sattuu sellanen fiilis tulemaan?

    VastaaPoista
  3. Onks sulla jotain lempparikameraa ja objektiivia? Olis kiva kuulla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on vaa yks digikamera ja sitä käytän kyllä eniten ja varmasti lemppari! canon 5d mark 2 ja eniten käytetty objektiivi on 50mm f/1.4.

      Poista