tiistai 1. joulukuuta 2015

Caseapp ja arvonta

Heippa! Osa varmaan muistaakin, että oon tehnyt Caseappin kanssa yhteistyötä aiemmin. Noin viikko taaksepäin he laittoivat mulle uudestaan viestiä että olisinko kiinnostunut tilaamaan itselleni jotain ja samalla tekemään teille arvonnan. No tottakai! Caseapp.fi sivulla voit tosiaan suunnitella itse itsellesi kännykän kuoret tai tietokoneeseen tarran.

Tilasin itelleni macbookin takakanteen tuollaisen tarran. Aika kiva, eikö?

_MG_2713-1 _MG_2719-1

Arvon siis jollekkin teistä alennuskoodin, jolla voitte tilata Caseapp.fi sivulta itsellenne tai vaikka kaverille lahjaksi jotain! Osallistumalla arvontaan teidän täytyy...

1. Kirjoittaa kommenttiboksiin kauanko oot lukenut mun blogia. (haluaisin vain ihan mielenkiinnosta tietää heh..)

2. Ja laittaa sähköpostiosoitteesi.


Kilpailuaikaa on ensi sunnuntaihin asti, eli 6.12.

Pitäkää hauskaa!

51 kommenttia:

  1. Pakko myöntää että ei mitään hajua! Kuitenki jo useamman vuoden, ehkä 3..? :D
    sarap@luukku.com

    VastaaPoista
  2. Oon aika vasta löytänyt sun blogin, noin pari kk sitten. Sun kuvat on kyllä älyttömän hienoja :)
    anna.hakola00@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Oli pakko lähteä selaamaan taaksepäin, että muistaisin! :D Veikkasin olleeni mukana jostain kesä 2011 asti.. Mut vitsi mitä ihanuuksia tulikaan vastaan, esim ruutupaitapuu! :D Mutta joo, mukana kisassa ollaan :) roosa.mononen@hotmail.com

    http://rosalias-inspirations.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Apua en osaa yhtään arvioida aikaa, ehkä reilu puolisen vuotta? :-D

    oonajohannaa@gmail.com

    VastaaPoista
  5. en nyt tarkkaan muista et kuinka kauan oon sun blogia seurannu, veikkaisin et muutaman vuoden :-D
    riikka.aurora.p@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Oon lukenu siun blogiis varmaan vuoden nyt ja vasta tän arvonnan myötä sain aikaseks kommentoida ekan kerran :-D Mutta tänne jäin jo sillon tosi kauniiden kuvien takia.
    lotta.hakulinen@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Noi puolitoista vuotta on tullut luettua sun ihanaa blogia:)
    tuulihilla@gmail.com

    VastaaPoista
  8. hei apua en ees tiiä kuinka monta vuotta oon tätä lukenut :DDD mun muistaaksein et ollu alottanu ainakaan sillon vielä ees ammattiopintoja ja ehkä jopa siitäki vielä kauemmaksi!

    joannaemiliaa@hotmail.com

    VastaaPoista
  9. Oon lukenut tätä sun blogia varmaan noin pari vuotta :)

    sini.satola@hotmail.com

    VastaaPoista
  10. Blogia oon lukenut noin 2 vuotta ja sähköposti on almurp9@gmail.com :)

    VastaaPoista
  11. Varmaankin vuoden ajan on tullut seurattua? :)
    ia.ro@hotmail.com

    VastaaPoista
  12. Löysin blogisi viime vuoden joulukuussa, eli vuoden verran :)

    riina@tutka.net

    VastaaPoista
  13. Muistaakseni oon ainakin kaksi, ellei jopa kolme vuotta lukenut! :-) Sähköposti on karoliinaovaska9@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Onpa vaikeeta, tuntuu että oon ikuisuuden seurannu sun blogia :D monta vuotta kuitenki, varmaan neljä? Saat mut kiinni anna.riikka.manninen@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Huhuh, kuinkakoha kaua.. Ainaki 2013 vuoden alusta, koska muistan ne kevään/kesän postaukset ja roadtripin, jonka teitte! :-D
    eveliina.tikkala@gmail.com

    VastaaPoista
  16. Oi miten kivat! Olisi ihan tosi kivat tähän munkin macbookkiin. Oon lukenut sun blogia tosi kauan, välillä oon pitänyt vähän taukoa mutta aina oon palannut takaisin :-) sulla on kyllä tosi kiva blogi ja just sun näkönen!
    Juulia-pirhonen@luukku.com

    VastaaPoista
  17. Oon lukenut sun blogia varmaan päälle kaks vuotta!

    jenna_vaisanen(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  18. Oon lukenut sun blogia ehkä noin puoli vuotta ja sun kuvat kyllä vaan paranee! :-)
    iida.hakola@hotmail.com

    VastaaPoista
  19. Oon lukenut sun blogii about 2 vuotta :)

    anzuuuuk@gmail.com

    VastaaPoista
  20. Oon lukenut sun blogia ehkä kaksi vuotta! :)
    iida.rotko@helsinki.fi

    VastaaPoista
  21. Oon lukenu sun blogia jonkun vuoden nyt (koska oot paras blogaaja mitä tiiän ja saan sulta hyviä kuvausvinkkejä! :D). neppariiin@gmail.com

    VastaaPoista
  22. Vuodesta 2013 asti. :) wintly(a)gmail.com

    VastaaPoista
  23. 1. Vuoden verran aikalailla :-)
    2. harrietjosefiina@hotmail.com

    VastaaPoista
  24. Piti vähän miettiä, mutta varmaan vuodesta 2012 oon aktiivisemmin seuraillu sua :)
    vabluri@gmail.com

    VastaaPoista
  25. Oiskoha se jotain reilu pari vuotta :)
    moilanenriitta@hotmail.com

    VastaaPoista
  26. todella todella kauan!

    riina.eerika@hotmail.com

    VastaaPoista
  27. 1. Arvioisin, että kolmisen vuotta :-D En osaa kyllä ihan tarkalleen sanoa
    2. esspa-@hotmail.com

    VastaaPoista
  28. oon lukenu sun blogia ihanihan alkuajoilta (ellen jopa iha alusta) asti! helmiinasylvia@hotmail.com

    VastaaPoista
  29. villi aktiivinen ala-asteella luotu sähköposti muumihemule@hotmail.com
    Mutta olen lukenut blogiasi niin kauan kun vain muistan eli alkuajoistani kun aloitin itse blogimaailmoisa pyöriä niin sinun on ollut aina lemppareiden listoilla !

    VastaaPoista
  30. En osaa kyllä sanoa mistä asti oon tarkalleen blogiasi lukenut mutta muistan että löysin tänne jonkun toisen blogin kautta enkä sen jälkeen ole tainnut missata postauksen postausta ! Sulla on aivan mielettömän hienoja ja erilaisia kuvis kuin suurimmassa osassa suomalaisista blogeista joten se on varmasti suurin syy että kuvasi jaksaa aina hämmästyttää hyvällä tavalla :) jos joku veikkaus pitäis heittää niin ehkä vuoden päivät olen lukenut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos!! ompas ihana kommentti! :--) jos haluut vielä osallistuu tähä kilpailuun niin tarviin sun sähköpostin!

      Poista
  31. 1. En nyt ihan tarkalleen muista, mut joskus päälle vuos sitte löysin toisen blogin kautta :)
    2. roosa.laitinen@hotmail.com

    ihania kuvia oon sulta saanu seurailla :))

    VastaaPoista
  32. Oon lukenu sun blogia jo muutaman kuukauden. Inspiroivia ja kauniita kuvia!
    minna.penkkimaki@kopteri.net

    VastaaPoista
  33. 1. Heitän villin veikkauksen, että vuoden :-D
    2. inkapietila@gmail.com

    VastaaPoista
  34. Olen varsin uusi lukija, muutaman kuukauden olen lukenut :)
    ameliarose211@gmail.com

    VastaaPoista
  35. Muistelisin että noin 4 vuotta oon sun blogia lukenu ja pakko sanoo, että parhaimmistoon kuuluu!:)

    saarahuopalainen@gmail.com

    VastaaPoista
  36. En kyllä yhtään muista kuinka kauan oon tätäkin blogia seuraillut, mutta kyllä siitä vuosia on ku tänne ekan kerran eksyin :D

    omanelamanikuningas@gmail.com

    VastaaPoista
  37. Apua ei mitään muistikuvaa mutta veikkaan että siitä olis joku 2 vuotta ku tätä blogia aloin seurailee.

    terhijarvio@hotmail.com

    VastaaPoista
  38. Oon lukenut sun blogia..... Hmm...varmaan reilun vuoden... muistaakseni :)

    maija.janhunen@gmail.com

    VastaaPoista
  39. Kai siitä on jo joku 3 vuotta, sun blogi on kyllä ihana!

    heini.karvonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  40. Oon ollut mukana vajaa 2 vuotta :)

    ellen.susanne@hotmail.com

    VastaaPoista
  41. Hmm erittäin hyvä kysymys, suurin piirtein vuoden 2014 kesästä, mikäli oikein muistan :D
    anna.afanasyeva98@gmail.com

    VastaaPoista
  42. 2 vuotta oon varmaan seuraillu! :)

    saarikoskikaeesa@gmail.com

    VastaaPoista
  43. oon lukenu sun blogia about 2 vuotta :)

    alina.kuoppala9@gmail.com

    VastaaPoista
  44. Vähän vajaa vuosi sitten löysin tänne, ja tykkään kyllä älyttömästi sun blogista! :-)

    olivia.ranta@kolumbus.fi

    VastaaPoista
  45. Muistaakseni oon lukenut sun blogia noin kahden vuoden ajan::)
    Sonja.palokangas@edu.omnia.fi

    VastaaPoista
  46. Hmm.. ei kyllä mitään hajua kuinka kauan. Monta vuotta kumminki :D
    juuli_1@hotmail.com

    VastaaPoista
  47. Meinasin eka sanoo et puol vuotta mutta oikeest oon kyl lukenut 1,5 v, muistan et löysin sun blogin kesällä :D
    emmikatariina97@gmail.com

    VastaaPoista
  48. Siis.... Oisinkohan kolme vai kaksi vuotta jo seuraillut :-D ei kerrassaan harmainta haisua, mutta pitkään!

    ainohanse@gmail.com

    VastaaPoista
  49. En kyllä ollenkaan muista millon alotin lukemaan sun blogia, olisko ollut joku 2-3 vuotta siitä kun tänne jostain eksyin ja täällä vielä ollaan! :D
    nina.siikki@hotmail.com

    VastaaPoista
  50. En oo ihan varma kauanko oon tätä blogia lukenut, mutta yli vuoden kuitenki, sillä muistan sun viime joulupostaukset. :)
    aino.m.honkamaki@gmail.com

    VastaaPoista