torstai 28. tammikuuta 2016

Helmi sydän Arttu

Moro! Päätin aloittaa mun viikonlopun vähän aikaisemmin ja istun tässä just parhaillaan bussissa matkalla Jyväskylään. Suunnitelmissa oli käydä kuvaamassa ylioppilaskuvia ja hengata mun koiran kanssa sen minkä kerkeen. No mutta ei mulla sen kummosempia. Pitäkää kiva viikonloppu!

PS. Oi kyllä. Multa löytyy edelleen viime kesän hääkuvia! Taitaa olla varastossa vielä yhet hehe..

_MG_7225-1 _MG_7499-1 _MG_7357-1 _MG_7213-1 _MG_7447-1 _MG_7038-1 _MG_7421-1 _MG_7472-1 _MG_7295-2 _MG_7314-2 _MG_7130-2 _MG_7030-3

10 kommenttia:

  1. Voi ei miten ihania kuvia!

    VastaaPoista
  2. Wau kuin kivoja kuvia! :-) Onko sulla jossain tarkempaa infoa, että missä teet kuvauskeikkoja jne.? Mulla ois tossa keväällä valmistujaiset ja tykkään sun tyylistä kuvaajana paljon joten vois olla kiinnostusta ylioppilaskuviin, mikäli tällästa keikkaa heität vielä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!! teen enimmäkseen keski-suomessa ja pääkaupunki seudulla, ja siis ihan mielelläni kuvaisin sun yo-kuvat! :)

      Poista
  3. Vautsi!
    Jos mä joskus oon tarpeeksi onnekas päästäkseni naimisiin niin ehdottomasti etsin sut käsiini nappaamaan fotoja. Ja miksei jopa jo aikaisemmin, jonkun pienemmän juhlan kunniaksi. Oot todella taitava ja tykkään sun tyylistä, onnistut saamaan aitoja tunteita filmille! Jatka samaan malliin! ❤️

    -siljaminkkis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oiii ihana kuulla!! kiitos kovasti ja mielelläni tulen ottamaan sun kuvat myöhemmin ;)

      Poista
  4. Niin hienoja ja onnistuneita kuvia!!

    VastaaPoista