keskiviikko 20. tammikuuta 2016

Oh say something

_MG_3343-1 SNOW _MG_3409-1 _MG_3522-1 _MG_3474-1 SKY _MG_3323-1 _MG_3629-1 mä
SWEET SKTBS Sweater here and cap here.

Moro! Helsinki-elämä on lähtenyt jo hyvin vauhtiin! Mun kämppis Ville viimein saapui Jyväskylästä tänne ja viime lauantaina pilkahti aurinko, niin aateltiin mennä kuvaamaan. Tosin tässä postauksessa ei muuta näy vielä kuin meitsi heittelemässä lunta. Myöhemmin sitten Villeäkin.

Oon kyllä ihan liekeissä ollut tästä meidän asuinalueesta ja kodista ylipäätään haha! Mahtavaa asua sataman ja meren vieressä. Tosin meinaan sanoa merta aina järveks. Terkuin tyttö Keski-Suomesta.

16 kommenttia:

  1. Vau mitä kuvia! Ihana auringonpaiste ja toi lumenheittelykuva on mahtava :-)

    VastaaPoista
  2. Katoin tota vikaa kuvaa varmaan 10 minuuttia, taidan olla ihastunu.

    Niin ja tosta meri-järvi-jutusta, itteeni häiritsee kun porukka sanoo järviä mereks. Sen nyt ymmärtää jos sulla menee sanat sekaisin kun Jyväskylässä päin ei pahemmin merta oo, mut on mun mielestä aika kumma että osalle eteläsuomessa asuvista kaikki missä on vettä on merta, vaikka täällä noita järviäki on.
    Terkuin poika etelä-Suomesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ohohh no nyt punastun!! :3 heh aijaa!! no kiva kuulla etten oo ainut haha :D

      Poista
  3. Oot kyllä cool muidu! Inspiroit mua :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oihh no johan on! kiitos kiva kuulla :-)

      Poista
  4. whoaaa vitsit mitä kuvia! on hauska katella sun stadi-kuvii ku tuntuu, et näät sen kaupungin jotenki nii erilailla ku mitä ite :)
    t. (entinen) helsinkiläinen, jolle järvet on meriä xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voii :-DD tää on tää juntin näkökulma hehehe

      Poista
  5. heey mitä objektiivia oot käyttäny noissa kuvissa? rakastuin täysin.

    VastaaPoista
  6. Teit joskus sen vlogivideon ja sanoit ettei enää ikinä... Mitä jos kuitenki:) oot vissii poistanut sen ku ei näy enää? Mun mielestä sulla on kiva ääni ja murre nii sitä jaksaa kuunnella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mua rupes hävettää se video liikaa sori XD heh aijaa no en mä tiiä onks se niin jännä, mut kiitti! En usko, että rupeen videoita väsäämään, mut jos haluut seurailla mun touhuja niin snapchatissa joskus höpötän! Nimimerkki onkin niin mielenkiintoine kuin @liikennevalo

      Poista
  7. Snapchatissahan oon seurannut sua siitä asti kun kerroit täällä siitä, stalkkeri kun olen:D (ihan vähän vaan)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah noni no ei sitten mitään XD anna mennä vaa

      Poista
  8. LOL ENEMMÄN PÄÄLLE HULLU. mut oot söpö <3<3<33<<33<<3<3<3<33<<33

    VastaaPoista