tiistai 16. helmikuuta 2016

Evil Eye

_MG_5984-1 _MG_6010-1 _MG_5996-1
Ring and Ring
_MG_6003-1

Moikka! Aattelin tulla vaan jakamaan kuulumisia näin blogin puolelle. Oon tässä nyt muutaman päivän ollut kipeenä ja juonut teetä sen minkä kerkeän. Viime lauantaina oli tämän vuoden ensimmäiset häät, jotka muuten meni äärimmäisen hyvin tätä tautia lukuun ottamatta. Jatkossa täytyis vaan muistaa että kuumeessa autolla ajaminen ei välttämättä kannata haha. Hyvin mä siis kotiin pääsin, mutta voitte vaan kuvitella kuinka ollaan jännän äärellä kuumepöllyissä auton ratissa.

Sain myös supersöpöt sormukset Happiness Boutiquelta. En osaa sormuksia tai oikeasta mitään muitakaan koruja niin pitää, mutta kyllä mä noi laitoin viime lauantain häihin. Täytyy opetella hehe. Saatte muuten tuosta kyseisestä kaupasta 10% alennuksen koodilla timerunaway 12.3 asti.

Vielä muutama päivän kun jaksaisi, niin sitten alkaa hiihtoloma. Taidan sitten suunnata tuonne Keski-Suomeenpäin äitini synttäreitä viettämään.

Nyt taidan lähteä kauppaan ostamaan tomaattia. (aattelin että teidän on tärkeä tietää tämä.) Joten pysykäähän terveinä ja nauttikaa auringosta! Palataan!

15 kommenttia:

  1. Ihanan hempeitä kuvia! Kivat nuo sormukset :-) Hauskaa hiihtolomaa hiukan etukäteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos! hauskaa hiihtolomaa sullekkin jos sellaista satut viettämään :-)

      Poista
  2. Mä en malta oottaa et mulla on häät (sit joskus), jotta saan pyytää sua valokuvaamaan ne!! :D Rakastan sun tyyliä valokuvata ja käsitellä kuvat ja fiilistelen hääpostauksia aina ihan täysillä! Kosintaa ootellessa hahah :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oiii ihana kommentti kiitos!! haha joo mä oon ihan mukana! kihlausta ootellessa hehe ;)

      Poista
  3. ihana tunnelma näissä kuvissa!

    VastaaPoista
  4. Laitatko sieltä häistä kuvia? Ihana jos laitat, sillä ne olivat tuttujen häät. Olis mukava nähdä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. taidan ainakin potretit laittaa mutta itse juhlista en vielä tiiä :)

      Poista
  5. Voi miten kauniit ja sirot sormukset! <3

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia sulla jälleen :) Tälleen alustavasti muuten kyselisin, että kuvaatko tänä vuonna yo-kuvia? Oon ihaillut sun juhlakuvia jo monen vuoden ajan ja kesällä mulla koittaa lakkiaiset, joten sun ottamat kuvat olisi varmasti ihania! En kylläkään tiedä oonko jo vähän myöhässä tän asian kanssa? Lisäksi asun Turun suunnalla... Kiitos jo etukäteen vastauksesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos! :) ja joo kyllä mä tänäkin vuonna kuvaan yo-kuvia ja mielelläni kuvaisin sunkin! Kyllä mä turkuun asti voin myös tulla, varsinkin toukokuussa se olis helppoa!

      Poista
    2. Laita mulle sähköpostii! sanni-hei@hotmail.com

      Poista