torstai 24. maaliskuuta 2016

The violet glow in the dark

P1060604-1 P1060675-2 P1060710-1 P1060680-2P1060672-2

Moro! Musta on hassua että nää kuvat on otettu tammikuussa jollon mulla oli vielä näitten kuvien takana iso kasa muuttolaatikoita purkamatta. Noh, nyt ne on purettu ja kämppäki näyttää jo kodilta.

Muistan kanssa kun näitä kuvia otettiin mun kaverin Mikon kanssa, oli tosi kylmä. Ulkona oli lähemmäksi -25 pakkasta ja juotiin teetä patteriin nojaten peiton alla. Yritän ajatella aina positiivisesti kaikesta, jopa siitä talvesta, mutta ei hitto ei oo kyllä ikävä sitä kylmyyttä haha. Ihanaa ku se on ohi iha just. En malta oottaa kesää!

Huomenna tapahtuu kaikkea kivaa! Mulla alko pääsiäisloma ja saan lähteä lentokentälle. Tosin en valitettavasti saa olla se matkustava osapuoli, mutta käyn hakemassa sieltä kentältä muutaman Saksalaisen ihanuuden tänne mun luokse lomailemaan! Saa nähdä mitä kaikkea keksitään.

Nauttikaa keväästä! Nähdään!

8 kommenttia:

  1. Mä kyl tykkäsin talvesta, jos pitkästä aikaa ois kunnon talvi (kestää kauemmin kun 2 viikkoo), olihan se vähä kylmä se -30 mut en kerinny ottaa ees toppatakkia käyttöön kun se jo loppu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa niin no se on totta! ite oon kyllä kesäihmisiä

      Poista