tiistai 26. huhtikuuta 2016

Daydreaming

_MG_7106-1 _MG_6940-1 _MG_6950-2 _MG_6845-1 _MG_6910-1 _MG_7133-1 _MG_6939-1
Hoodie and sunglasses from Junkyard. Photos by Nona.

_MG_6847-1 _MG_7119-1


Moikka! Tässä olisi vähän kuvia parin viikon takaa, kun mun kaverit Nona ja Veronika tuli Saksasta käymään täällä.

Mulla olis kauhee polte ostaa lennot, noh oikeestaan minne vaan. Ei sillä että Munchenin kenttä olis tossa haussa ollut useempaan otteeseen. Jos sitä kesällä pääsisi jossain käymään. Ja sitten olisi vielä suunnitelmissa, että jos koulun kautta pääsisi pariksi kuukaudeksi tuohon kyseiseen kaljamaahan. Olis aika huikeeta.

No en mä tiiä. Saahan sitä haaveilla. Toivottavasti voisi myös toteuttaa.

Mitä kesäsuunnitelmia teillä on?
Ja ainii hyvää vappua jos ei kuulla ennen sitä!

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, niinkuin aina ennenkin! Pakko tulla nyt sanomaan että oot ollu mulle tosi iso inspiraationlähde (kun pari vuotta sitten löysin blogisi, selasin sen kokonaan läpi :--D) ja innostanu mua kuvaamaan etenkin ihmisiä enemmän. Voisin ylistää sua tosi paljon, mutta äh kun en ikinä keksi mitään sanottavaa !! Toivottavasti jatkat blogin päivittämistä, sun kuvia on tosi mukava katsella :--) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii eeii aivan ihana kommentti!! Kiitos kauheesti ja ihana kuulla että oon saanu jonkun innostumaan kuvaamaan lisää! Hehe kiitti päivän piristyksestä :3

      Poista