sunnuntai 29. toukokuuta 2016

1955

Moro! Mulla ei oo sen kummosempaa asiaa tulla höpöttelemään, mut haluisin näyttää teille pari juttuu. Eka juttu on toi vanha kuva. Se on mun pappa vuodelta 1955 jossa hän on 25 vuotias. Musta toi on jotenkin äärimmäisen ihana kuva. Kattokaa nyt kuinka tyylikäs haha, ihana 50-luku.

_MG_8558-1 _MG_8533-1 _MG_8503-1

Toinen juttu mitä haluisin teille näyttää niin on toi ihana Daniel Wellingtonin kello. Vitsi mikä materialismi onnellisuus kun sain ton postista. Ja hei, mulla on myös teille koodi SANNI15, jolla saatte tuolta kyseiseltä firmalta -15% alennusta. Suosittelen hyödyntämään haha.

Niin ja mitä tohon filmikameraan tulee, niin se on edelleen mun lemppari filmikamera minkä oon löytänyt.

_MG_8524-1

Ens viikolla korkkaan mun yo-kuvauskauden Turussa. Siitä seuraavat kaksi viikkoo en sit muuta teekkää kun kuvaa ympäri Suomea, joten kuvia olis tulossa heh. Mut hei hauskaa viikkoa ja onnea kaikille tuleville ylioppilaille! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti