torstai 30. kesäkuuta 2016

Moon

Heippa! Suomessa taas. En oikee tiiä mistä alotan... Ainakin sen voin sanoa, että oli taas yksi aivan mahtava reissu tuonne Saksaan. Joka kerta tuolla käytyäni se tunne vaan vahvistuu että tuonne mä haluan joskus mennä pysyvästi. En tiiä mikä siinä on. Kaikki vaan vetää mua tonne.

Ja se kun tulee takaisin Suomeen. Hyi että. Oon ruvennu kutsumaan tätä tunnetta suomimorkkikseks. Se kestää muutaman päivän kun ei oo motivaatiota yhtään mihinkään ja kaikki tuntuu mälsältä. No mut sit se helpottaa parin päivän/viikon jälkeen yleensä. Ja ei mulla oo varaa valittaa. Oon tosi onnellinen et pääsen näkemään mun saksakamuja ja näitä maisemia näinkin usein kun nyt oon voinut.

Nää kuvat otin yks päivä.. tai no ilta.. kun käytiin kavereitten kanssa vaeltaa yhden vuoren päälle. Kello tais olla seittemän illalla ku lähdettiin ja kun tultiin takasin alas oli kello kymmenen ja pilkkopimeetä. Niin ja jos katotte tarkkaan tätä ekaa kuvaa niin vuoren takaa möllöttää kuu.

Moon _MG_8594-1 _MG_8571-1 _MG_8546-1 _MG_8596-1 _MG_8592-1 _MG_8573-2
Jacket from Junkyard.

_MG_8593-1

Palataan!

8 kommenttia:

  1. God damn!!! This is so perfect. Me likey the colours!!

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia jälleen, sä se osaat!! Hei pakko kysyä kun innostuin junkyardin alennusmyynneistä ja löysin tod.näk. ton saman sadetakin mikä sul on noissa kuvissa- niin onko se "miesten puolelta" ja mitä kokoa? Näyttää superkivalta sun päällä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ei vitsi olin just tekemässä koko takista postausta mut en iha ehtiny XD mut joo siis se on miestenpuolelta ja koko S. Tää on oikeesti aivan ihana! Suosittelen!

      Poista
  3. Oh wow, what a great view! First and last pictures are just amazing...

    VastaaPoista
  4. Ihana Eurooppa, ihana Saksa ja ihanat vuoret. Can't blame you wanting to go and stay! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sanos muuta! <3 sitä päivää ootellessa hehe

      Poista